Predmeti

OŠ Gradec

Fizika

MARTINA PERIŠA PISK
Više informacija

Nastava fizike treba učenicima omogućiti:

•      razumijevanje prirodnih pojava

•      osnovno poznavanje metoda i tehnika znanstvenoga istraživanja prirode

•      primjenu usvojenih spoznaja iz fizike u svakodnevnom životu, tehnici i proizvodnji

•      razvijanje sposobnosti znanstvenoga mišljenja i samostalnoga rješavanja problema

Hrvatski jezik

BILJANA MATIŠIĆ, ANDREJA JERKOVIĆ TARE

Tehnička kultura

Lucija Antolković
Više informacija

Cilj je nastave tehničke kulture izgraditi djelatni, poduzetnički i stvaralački tehničko–tehnološki način mišljenja te osposobiti učenike za prepoznavanje i korištenje tehničkih tvorevina životnog okružja.

ZADAĆE
Opća je zadaća nastave tehničke kulture navesti učenike na prvu primjenu svekolikih znanja u tehnici i tehnologiji i razvoj opće tehničke kulture koju čine znanje i djelovanje.

Pojedinačne zadaće jesu:

  • upoznati učenike s vrstama životnog okružja, njihovim svojstvima i zadaćom tehnike
  • objasniti pojmove tehnike, tehnologije, tehnološkog i radnog procesa
  • da učenici spoznaju značaj izražavanja tehničkim crtežom te razviju elementarna umijeća izrade i znanje čitanja jednostavnih crteža (npr. tlocrta graditeljskih objekata, plana grada, ponudbenih i sklopnih crteža tehničkih tvorevina)
  • upoznati vrste, svojstva, postupke obrade i primjenu najznačajnijih gradivnih materijala za izradu tehničkih tvorevina
  • da učenici spoznaju značenje sile, rada i energije, vrste oblika i izvora energije te korištenje energije za obavljanje rada u različitim djelatnostima
  • spoznati temeljne vrste tehničkih tvorevina, znati njihovu uporabu i moći ih prepoznati u okružju
  • da učenici razviju elementarno umijeće pisanja s pomoću računala, slanja poruka i traženja obavijesti na internetu
  • postići naviku korištenja tehnološkog algoritma rada, koji uključuje sve sastavne elemente tehničko-tehnoloških sadržaja, pri izvođenju poslova na primjerima radnih vježbi izrade tehničkih tvorevina
  • prepoznati moguća zanimanja u tehničko– tehnološkoj djelatnosti različitih područja
  • omogućiti učenicima s posebnim potrebama (oštećenog vida, sluha, otežane glasovne komunikacije, tjelesne invalidnosti, lakše mentalne smetnje, poremećaji u ponašanju) sudjelovanje u radnim vježbama i postizanje uspjeha u odabranim tehničko– tehnološkim sadržajima obrazovanja i rada
  • omogućiti učenicima upoznavanje sadržaja iz predloženog izbornog programa u svrhu zadovoljenja njihovih pojedinačnih interesa.

 

Informatika

Ivana Bačani, BOŽICA POLOUCKI
Više informacija

Ciljevi:

  • osposobljavanje učenika za primjenu osnovnih informatičkih znanja u svakodnevnom životu s osobitim naglaskom na primjenu stečenih znanja u struci
  • ovladavanje vještinom rada računalom, ovladavanje informatičkom tehnologijom
  • stjecanje osnovne informatičke pismenosti do razine rješavanja jednostavnih problema uz primjenu informatičke tehnologije
  • stjecanje i razvijanje logičkih i keativnih sposobnosti u odabiru i oblikovanju algoritama, u kodiranju, testiranju, popravljanju i dokumentiranju programa pisanih u nekom od programskih jezika
  • samostalno služenje različitim izvorima informacija u školi i izvan nje
  • upoznavanje društvenih ciljeva i dimenzija informatizacije
  • upoznavanje mogućnosti i prednosti komunikacije računalom
  • razvijanje pravilnog odnosa prema upotrebi i zaštiti programa i podataka
  • uočavanje uloge skupnog rada u informatici

Zadaci:

  • učenicima iznijeti podatke o računalima, njihovoj povijesti, građi i primjeni u struci
  • znati prepoznati dijelove osnovne konfiguracije računala i opisati njihovu funkciju
  • samostalno spojiti osnovne osnovne dijelove računala i pravilno ga uključiti i isključiti
  • znati samostalno koristiti računalo pri pisanju različitih tekstova i obradi tekstova
  • znati spremiti podatke i ponovo ih pronaći i uporabiti
  • razviti sposobnost služenja računalom pri uporabi raznih baza podataka
  • služiti se gotovim tabličnim proračunima
  • koristiti izvore informacija dostupne uz pomoć računala
  • samostalno upotrijebiti računalo pri rješavanju jednostavnijih zadataka u sklopu struke s pomoću aplikacijskih računalnih programa
  • komunicirati s drugim osobama pomoću računala
  • primijeniti stečena znanja, dopunjavati ih i razvijati u svakodnevnoj praksi
  • (naučiti učenike da se samostalno služe računalom u izradi dokumenata, izračunskih tablica, jednostavnih baza podataka, pretraživanjem Interneta s ciljem primjene stečenih znanja u područjima konkretnog zanimanja)

Matematika

ĐURĐICA VOJNIĆ KORTMIŠ, MIA MIKECIN
Više informacija

Ciljevi nastave matematike u osnovnoj školi su:

– usvajanje osnovnih matematičkih znanja potrebnih za razumijevanje pojava i zakonitosti u prirodi i društvu,

– stjecanje šire obrazovne osnove potrebne za lakše razumijevanje i usvajanje drugih sadržaja prirodnih i društvenih znanosti,

– osposobljavanje za nastavak školovanja i primjenu usvojenog znanja u svakodnevnom životu, postupno svladavanje osnovnih elemenata matematičkog jezika,

razvijanje sposobnost izražavanja općih ideja matematičkim jezikom, razvijanje pojmovnog i apstraktnog mišljenja te logičkog zaključivanja,

– usvajanje metoda matematičkog mišljenja koje se očituje u preciznom formuliranju pojmova i algoritamskom rješavanju problema

– razvijanje smisla i potrebe za samostalni rad, odgovornost za rad, točnost, urednost, sustavnost, preciznost i konciznost u pismenom i usmenom izražavanju.

Nastavne cjeline u 5. razredu:

1. Prirodni brojevi

2. Djeljivost prirodnih brojeva

3. Skupovi točaka u ravnini

4. Opsezi i površine

5. Razlomci

6. Decimalni brojevi

Nastavne cjeline u 6. razredu:

1. Razlomci

2. Trokut

3. Cijeli brojevi

4. Racionalni brojevi

5. Linearne jednadžbe

6. Četverokut

 

Nastavne cjeline u 7. razredu:

1. Koordinatni sustav u ravnini

2. Proprocionalnost i obrnuta proporcionalnost

3. Postoci

4. Statistika i vjerojatnost

5. Mnogokuti

6. Sličnost trokuta

7. Krug i kružnica

8. Sustav dviju linearnih jednadžbi s dvije nepoznanice

9. Jednadžba pravca

10. Linearna funkcija

 

Nastavne cjeline u 8. razredu:

1. Kvadriranje, korjenovanje i potenciranje

2. Pitagorin poučak

3. Realni brojevi

4. Preslikavanja ravnine

5. Točke, pravci i ravnine u prostoru

6. Geometrijska tijela

 

Zadaci za vježbu

http://www.homelearningmath.com/zadaci.hr/  – na stranicama možete pronaći različite zadatke za vježbu

Glazbena kultura

Josipa Oštreš

Likovna kultura

Sanja Tarandek

Povijest

Sanjica Siščan
Više informacija

Prošećite kroz virtualni muzej starog Egipta: http://www.virtual-egyptian-museum.org/

Pogledajte 3D prikaze povijesnih graditeljskih čuda: http://www.3dancientwonders.com/

Upoznajte kulturu i umjetnost prošlih vremena: http://www.tigertail.virtual.museum/TIG/L_View/TVM/E/Ancient/

Hrvatski muzeji na Internetu: http://www.mdc.hr/hr/muzeji-u-hrvatskoj/muzeji-hrvatske-na-internetu/

Geografija

Damir Ostreš

Biologija / priroda

Danijela Črnec, Branka Katanović

Kemija

Branka Katanović, Danijela Črnec

Engleski jezik

Zdravko Jovanović, Julijana Ravić, Mateja Somođi Podolski

Njemački jezik

Tea Lovrić

Tjelesna i zdravstvena kultura

Hrvoje Radin, MATEJA ORLOVIĆ

Vjeronauk

Petra tirić, Andreja Koščević Fugaj, IVAN TURKALJ
Više informacija

Katolički vjeronauk u školi ostvaruje temeljno načelo pedagogije vjere, tj. načelo »vjernosti Bogu i vjernosti osobi« (čovjeku). U Isusu Kristu se ostvaruje živa i savršena veza Boga s čovjekom i čovjeka s Bogom, pa je Krist temeljni zakon cijeloga crkvenog života i kateheze.

Katolički vjeronauk u školi nije tek puko posredovanje informacija i znanja, nego on obuhvaća učenika u totalitetu njegove osobnosti, tj. nastoji obuhvatiti sve bitne odgojno-obrazovne ciljeve koji omogućuju učenje, izgradnju stavova, slavljenje te životno ostvarenje i svjedočenje vjere u osobnom i društvenom životu učenika.

Jednostavan put!
Plod tišine je molitva.

Plod molitve je vjera.
Plod vjere je ljubav.
Plod ljubavi je služenje.
Plod služenja je mir!”

(Majka Tereza)

Skip to content