11.09.2024.

Natječaj za voditelj/icu računovodstva

ŽUPANIJA ZAGREBAČKA

Osnovna škola Gradec

KLASA: 112-04/24-01/165

URBROJ:238-09-43-24-01

Gradec, 10.09. 2024.

Na temelju članka 107.  Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, broj 87/08., 86/09, 92/10.,105/10.,90/11., 16/12. , 86/12., 94/13, 152/14. ,7/17., 68/18. i 98/19.,64/20,151/22,156/23) i čl. 6. i 7. Pravilnika o načinu i postupku te vrednovanju i procjeni kandidata za zapošljavanje u Osnovnoj školi Gradec (dalje u tekstu: Pravilnik) ravnatelj Osnovne škole Gradec, Gradec 93a, 10345 Gradec, raspisuje

 NATJEČAJ

  za radno mjesto

VODITELJ/ICA RAČUNOVODSTVA –  1  izvršitelj m/ž, na određeno puno radno vrijeme  

Mjesto rada: MŠ Gradec (sjedište poslodavca, a po potrebi i izvan sjedišta poslodavca)

Uvjeti za zasnivanje radnog odnosa:

Sukladno općim propisima o radu i posebnim uvjetima prema članku 105. stavcima 1. i 2. te članku 106 Zakona.

Uvjeti za obavljanje poslova računovodstva u školi propisani su člankom 9. Pravilnika o radu (KLASA:011-02/24-01/126; URBROJ:238-09-43-24-01) od 27.06.2024.

Uvjeti za obavljanje poslova voditelja računovodstva u školi su završen diplomski sveučilišni studij ekonomije odnosno specijalistički diplomski stručni studij ekonomije odnosno preddiplomski sveučilišni studij ekonomije ili preddiplomski stručni studij ekonomije odnosno viša ili visoka  stručna sprema ekonomske struke stečena prema ranijim propisima i godina dana radnog iskustva na poslovima proračunskog računovodstva u školskoj ustanovi.

OPIS POSLOVA

Voditelj računovodstva u školi obavlja poslove  voditelja računovodstva te ostale poslove  sukladno odredbama Pravilnika o djelokrugu rada tajnika te administrativno-tehničkim i pomoćnim poslovima koji se obavljaju u osnovnoj školi. („Narodne novine br40/14) i Godišnjem planu i programu rada školske ustanove.

Rok za podnošenje prijava je 8 dana od dana objave natječaja  na mrežnoj stranici i oglasnoj ploči OŠ Gradec te mrežnoj stranici i oglasnoj ploči  Hrvatskog zavoda za zapošljavanje. Datum objave je 11.09.2024.

Uz pisanu i vlastoručno potpisanu prijavu kandidati  su obvezni priložiti:

  • životopis,
  • dokaz o odgovarajućoj razini i vrsti obrazovanja,
  • dokaz  o državljanstvu,
  • dokaz o evidentiranom  radnom stažu ( elektronički zapis iz evidencije HZMO, izdano za vrijeme trajanja natječaja)
  • dokaz  nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak  za neko od kaznenih djela iz članka 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj  i srednjoj školi (izdano za vrijeme trajanja natječaja)

U prijavi obavezno navesti adresu stanovanja, kontakt broj mobitela i elektroničku poštu (e-mail).

Isprave se prilažu  u  neovjerenoj preslici i ne vraćaju se kandidatu nakon završetka natječajnog postupka. Kandidat koji bude izabran dužan je dostaviti  izvornike traženih isprava prije zaključivanja ugovora o radu.

Nepravodobne i nepotpune prijave neće se razmatrati.

Sukladno članku 13. stavku 3. Zakona o ravnopravnosti spolova (Narodne novine, broj 82/08. i 69/17.) na natječaj se mogu  javiti osobe oba spola.

Osoba koja se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17, 98/19 i 84/21), članku 48. stavku 1.-3. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj 84/21), članku 48. f  Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20) dužna je u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a  ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Osoba koja se poziva  na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102.  Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji  uz prijavu na natječaj dužna je priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja i ovisno o kategoriji u koju ulazi sve potrebne dokaze (članak 103.st.1.Zakona) dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja:   https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf

Osoba koja se poziva  na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata uz prijavu na natječaj dužna je priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja te priložiti dokaze o ispunjavanju uvjeta za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju (čl.49.st.1. Zakona) dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf

Kandidat koji je stekao inozemnu obrazovnu kvalifikaciju dužan je u prijavi na natječaj priložiti potrebnu dokumentaciju u skladu sa Zakonom o priznavanju inozemnih obrazovnih kvalifikacija (Narodne novine, broj:158/03, 198/03,138/06 i 45/11) te Zakonom o reguliranim profesijama i priznavanju inozemnih stručnih kvalifikacija (Narodne novine, broj 82/15. i 70/19).

Ugovor o radu se sklapa uz obvezan probni rok od 1 mjeseca.

Za kandidate prijavljene na natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete natječaja, te čije su prijave pravodobne i potpune, provest će se provjera kompetencija  prema Pravilniku o načinu i postupku te vrednovanju i procjeni kandidata za zapošljavanje u Osnovnoj školi Gradec. Poziv kandidatima  na razgovor (intervju) , te vrijeme, mjesto i sadržaj razgovora s Povjerenstvom  i lista kandidata koji se pozivaju na razgovor  objavit će se na mrežnoj stranici Osnovne škole Gradec, http://www.os-gradec.skole.hr/  u rubrici „NATJEČAJI“.                                                                                            

Ako kandidat ne pristupi postupku vrednovanja i procjene, smatra se da je povukao prijavu na natječaj.

O rezultatima natječaja kandidati  će biti  obaviješteni u roku od 15 dana od dana donošenja Odluke o izboru kandidata i to na mrežnoj stranici Osnovne škole Gradec i na  e-mail adresu navedenu u prijavi na natječaj.

Podnošenjem  prijave na natječaj kandidat daje izričitu privolu  Osnovnoj školi Gradec da može  prikupljati i obrađivati osobne  podatke kandidata  iz natječajne dokumentacije   u svrhu provedbe natječajnog postupka sukladno odredbama  Opće uredbe (EU) 2016/679 o zaštiti osobnih podataka i Zakona o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (Narodne novine, broj 42/18.).

Škola jamči svakom prijavljenom kandidatu da će dostavljenu dokumentaciju koristiti isključivo u svrhu provođenja postupka zapošljavanja. Sve pristigle prijave adekvatno će biti zaštićene od pristupa neovlaštenih osoba te pohranjene na sigurno mjesto te čuvane u skladu s uvjetima i rokovima predviđenim Pravilnikom o zaštiti i obradi arhivskog i registraturnog gradiva.

Pisane prijave s potrebnom dokumentacijom o ispunjavanju  uvjeta iz natječaja  dostavljaju se poštom ili neposredno  na adresu:  OSNOVNA ŠKOLA GRADEC, GRADEC 93A, 10345 GRADEC s naznakom „natječaj za „voditelj/ica računovodstva“.

Možda ste propustili…

Objava rezultata natječaja

REPUBLIKA HRVATSKA ŽUPANIJA ZAGREBAČKA Osnovna škola Gradec KLASA:112-04/24-01/180 URBROJ: 238-09-43-24-01 Gradec, 03.10.2024. Predmet: Obavijest kandidatima o rezultatima natječaja Po raspisanom natječaju za radno mjesto učitelj/ica matematike objavljenom 11.09....

Pročitajte više

Poziv na razgovor (intervju)

Poziv na razgovor (intervju) Obavijest kandidatima koji su se javili na natječaje za zasnivanje radnog odnosa u OŠ Gradec koji su objavljeni 11.09.2024. na stranicama HZZ-e i webu škole. Temeljem odredbe čl. 9. Pravilnika o načinu i postupku te vrednovanju i procjeni...

Pročitajte više
Skip to content